Výběrová řízení
Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků
Tereza Doubková
POPTÁVKA NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků
Zadavatel:
Národní divadlo Brno, příspěvková organizace
Dvořákova 589/11, 602 00 Brno
IČ: 00094820, DIČ: CZ00094820
bankovní spojení: účet č. 2110126623 /2700
Zápis do OR: Krajský soud v Brně, oddíl Pr, vložka 30
telefonní č.: +420 542 158 111
Zadání:
I. Název veřejné zakázky
Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků
II. Předmět, specifikace veřejné zakázky
60× Dřevěný orchestrální stojan (model 118/3) značky König & Meyer
– černá deska
– chromovaný podstavec
– výška od 651 do 1150 mm
– rozměr desky na noty 550 x 440 mm
20× Přídavný odkládací držák značky König & Meyer
– černá barva
– vyrobený z hliníku
– velikost 390 x 125 mm
Důvodem poptání konkrétních dřevěných orchestrálních stojanů a přídavných odkládacích držáků je snaha o sjednocení již používaných produktů v provozu Národního divadla Brno.
Dopravu předmětu VZ do sídla zadavatele zajistí prodávající na vlastní náklady
III. Doba plnění:
V nejkratším možném termínu, nejpozději do 31. 12. 2023.
IV. Nabídková cena:
Celková nabídková cena bude uvedena ve skladbě: bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH. Tato cena bude považována za nejvýše přípustnou a konečnou pro daný rozsah zakázky.
Jednorázová platba po předání díla.
V. Podmínky účasti v zadávacím řízení:
Zadavatel stanovuje jako podmínku účasti účastníka zadávacího řízení v poptávkovém řízení splnění těchto podmínek (předložení dokladů):
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Doklad účastník zadávacího řízení předloží v prosté kopii, v okamžiku podání nabídky nesmí být doklad starší 3 měsíců.
- účastník zadávacího řízení předloží seznam minimálně 3 významných obdobných služeb realizovaných v posledních pěti letech s uvedením jejich ceny, rozsahu a doby plnění.
- Poptávkového řízení se nemohou zúčastnit a budou z něho vyloučení ti účastníci zadávacího řízení, kteří v minulosti zadavateli nepředali dílo v požadovaném termínu či kvalitě.
- Poptávkového řízení se nemohou zúčastnit a budou z něho vyloučení ti účastníci zadávacího řízení, kteří nesplňují podmínky nařízení Rady EU č. 2022/576. Za tím účelem je účastník poptávkového řízení povinen doložit čestné prohlášení, že splňuje podmínky nařízení Rady EU č. 2022/576. (Priloha_c.2_čestné prohlášeni)
VI. Kritéria hodnocení nabídky:
Zadavatel zvolil jako základní hodnotící kritérium pro výběr veřejné zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující hodnotící kritéria (dále označené jako „kritérium“), které se vztahují k nabízenému plnění veřejné zakázky a vyjadřují vztah užitné hodnoty a ceny. K jednotlivým kritériím stanovil zadavatel váhu vyjádřenou v procentech takto:
- kritérium: Cena včetně DPH 80 %
- kritérium: Délka záruční doby 20 %
Údaje účastníka zadávacího řízení k dílčím hodnotícím kritériím
Účastník zadávacího řízení předloží ve své nabídce k jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím následující údaje, které budou sloužit zadavateli pro hodnocení nabídky podle základního hodnotícího kritéria a tj. ekonomická výhodnost nabídky:
K 1. kritériu:
- Vyplněný krycí list nabídkové ceny (Příloha č.1Kryci_list)
K 2. kritériu:
- Účastník zadávacího řízení předloží v souladu s požadavkem zadavatele vyplněný krycí list s uvedením navržené záruční doby v letech
Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky toho účastníka zadávacího řízení, jehož nabídka byla vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější.
VII. Doručování nabídek (termín, místo):
Nabídka bude podána v písemné formě v uzavřené obálce, nebo elektronicky na email info@ndbrno.cz do 15. 12. 2023 do 12ti hod. V případě písemného podání na adresu Národní divadlo Brno, příspěvková organizace, Dvořákova 11, 657 70 Brno – k rukám ředitele nebo osobně na sekretariátě ředitele na stejné adrese, obálku zřetelně označte názvem zakázky „Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků“
“ – NEOTEVÍRAT a adresou sídla, místa podnikání účastníka zadávacího řízení.
VIII. Další podmínky zadavatele:
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel nepřipouští poskytování záloh ani dílčí fakturaci.
- Zadavatel si vyhrazuje právo žádnou nabídku nevybrat.
- Každý účastník zadávacího řízení je povinen odevzdat návrh nabídky pouze v českém, slovenském nebo německém jazyce.
- Účastník zadávacího řízení nemá nárok na úhradu nákladů spojených s podáním nabídky.
- Tato veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu, která se neřídí zákonem č.134/2016 Sb. O zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů.
IX. Osoba zajišťující zakázku včetně kontaktů:
Romana Břízová, ekonomka opery NdB, mobil: +420 777 248 289, e-mail: brizova@ndbrno.cz
X. Místo, datum
V Brně dne 29. 11. 2023
………………
ředitel