Výběrová řízení

Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků

30. listopadu 2023
Tereza Doubková

POPTÁVKA NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU

Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků

Zadavatel:

Národní divadlo Brno, příspěvková organizace

Dvořákova 589/11, 602 00 Brno

IČ: 00094820, DIČ: CZ00094820

bankovní spojení: účet č. 2110126623 /2700

Zápis do OR: Krajský soud v Brně, oddíl Pr, vložka 30

telefonní č.: +420 542 158 111

 

 

Zadání:

I.  Název veřejné zakázky

Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků

 

II. Předmět, specifikace veřejné zakázky

60× Dřevěný orchestrální stojan (model 118/3) značky König & Meyer

– černá deska

– chromovaný podstavec

– výška od 651 do 1150 mm

– rozměr desky na noty 550 x 440 mm

 

20× Přídavný odkládací držák značky König & Meyer

– černá barva

– vyrobený z hliníku

– velikost 390 x 125 mm

 

Důvodem poptání konkrétních dřevěných orchestrálních stojanů a přídavných odkládacích držáků je snaha o sjednocení již používaných produktů v provozu Národního divadla Brno.

Dopravu předmětu VZ do sídla zadavatele zajistí prodávající na vlastní náklady

 

III.  Doba plnění:

V nejkratším možném termínu, nejpozději do 31. 12. 2023.

 

IV.  Nabídková cena:

Celková nabídková cena bude uvedena ve skladbě: bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH. Tato cena bude považována za nejvýše přípustnou a konečnou pro daný rozsah zakázky.

Jednorázová platba po předání díla.

 

V. Podmínky účasti v zadávacím řízení:

Zadavatel stanovuje jako podmínku účasti účastníka zadávacího řízení v poptávkovém řízení splnění těchto podmínek (předložení dokladů):

 

  1. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Doklad účastník zadávacího řízení předloží v prosté kopii, v okamžiku podání nabídky nesmí být doklad starší 3 měsíců.

 

  1. účastník zadávacího řízení předloží seznam minimálně 3 významných obdobných služeb realizovaných v posledních pěti letech s uvedením jejich ceny, rozsahu a doby plnění.

 

  1. Poptávkového řízení se nemohou zúčastnit a budou z něho vyloučení ti účastníci zadávacího řízení, kteří v minulosti zadavateli nepředali dílo v požadovaném termínu či kvalitě.

 

  1. Poptávkového řízení se nemohou zúčastnit a budou z něho vyloučení ti účastníci zadávacího řízení, kteří nesplňují podmínky nařízení Rady EU č. 2022/576. Za tím účelem je účastník poptávkového řízení povinen doložit čestné prohlášení, že splňuje podmínky nařízení Rady EU č. 2022/576. (Priloha_c.2_čestné prohlášeni)

 

VI.  Kritéria hodnocení nabídky:

Zadavatel zvolil jako základní hodnotící kritérium pro výběr veřejné zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující hodnotící kritéria (dále označené jako „kritérium“), které se vztahují k nabízenému plnění veřejné zakázky a vyjadřují vztah užitné hodnoty a ceny. K jednotlivým kritériím stanovil zadavatel váhu vyjádřenou v procentech takto:

  1. kritérium: Cena včetně DPH 80 %                                                                                    
  2. kritérium: Délka záruční doby 20 %

 

Údaje účastníka zadávacího řízení k dílčím hodnotícím kritériím

Účastník zadávacího řízení předloží ve své nabídce k jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím následující údaje, které budou sloužit zadavateli pro hodnocení nabídky podle základního hodnotícího kritéria a tj. ekonomická výhodnost nabídky:

K 1. kritériu:   

  • Vyplněný krycí list nabídkové ceny (Příloha č.1Kryci_list)

K 2. kritériu:

  • Účastník zadávacího řízení předloží v souladu s požadavkem zadavatele vyplněný krycí list s uvedením navržené záruční doby v letech

 

Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky toho účastníka zadávacího řízení, jehož nabídka byla vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější.

 

VII.  Doručování nabídek (termín, místo):

Nabídka bude podána v písemné formě v uzavřené obálce, nebo elektronicky na email info@ndbrno.cz do 15. 12. 2023 do 12ti hod. V případě písemného podání na adresu Národní divadlo Brno, příspěvková organizace, Dvořákova 11, 657 70 Brno – k rukám ředitele nebo osobně na sekretariátě ředitele na stejné adrese, obálku zřetelně označte názvem zakázky „Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118/3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků

– NEOTEVÍRAT a adresou sídla, místa podnikání účastníka zadávacího řízení.

 

VIII.  Další podmínky zadavatele:

  1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  2. Zadavatel nepřipouští poskytování záloh ani dílčí fakturaci.
  3. Zadavatel si vyhrazuje právo žádnou nabídku nevybrat.
  4. Každý účastník zadávacího řízení je povinen odevzdat návrh nabídky pouze v českém, slovenském nebo německém jazyce.
  5. Účastník zadávacího řízení nemá nárok na úhradu nákladů spojených s podáním nabídky.
  6. Tato veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu, která se neřídí zákonem č.134/2016 Sb. O zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů.

 

IX.  Osoba zajišťující zakázku včetně kontaktů:

Romana Břízová, ekonomka opery NdB, mobil: +420 777 248 289, e-mail: brizova@ndbrno.cz

X.  Místo, datum

V Brně dne 29. 11. 2023

………………

ředitel

 

Poptávka VŘ – Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118 3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků

VR – Zakoupení 60 ks dřevěných orchestrálních stojanů (model 118 3) a 20 ks přídavných odkládacích držáků podepsáno