Výběrová řízení
Zakoupení jednoho kusu flétny zn. Muramatsu 9K Gold
ndbrno
Zakoupení jednoho kusu flétny zn. Muramatsu 9K Gold
Zadavatel:
Národní divadlo Brno, příspěvková organizace
Dvořákova 11, 657 70 Brno
IČO: 00094820, DIČ: CZ00094820
bankovní spojení: účet č. 2110126623 /2700
Zápis do OR: Krajský soud v Brně, oddíl Pr, vložka 30
telefonní č.: +420 542 158 111, fax: +420 542 217 045
Zadání poptávkového řízení
I.Název veřejné zakázky
Zakoupení jednoho kusu flétny zn. Muramatsu 9K Gold
- Předmět, specifikace veřejné zakázky
Součástí zakázky je:
- Muramatsu hand made 9K Gold
- Offset G
- 012´´ Standart wall tubing
- Split E mechanika
- Hlavice Tsubasa
- Kožené pouzdro s popruhem
- Dopravu nástroje do sídla zadavatele zajistí prodávající na vlastní náklady.
III. Doba plnění
V nejkratším možném termínu nejpozději do 30.5.2022
IV. Nabídková cena
Celková nabídková cena bude uvedena ve skladbě: bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH. Tato cena bude považována za nejvýše přípustnou a konečnou pro daný rozsah zakázky.
Jednorázová platba po předání zakázky.
- Podmínky účasti v zadávacím řízení
Zadavatel stanovuje jako podmínku účasti účastníka zadávacího řízení v poptávkovém řízení splnění těchto podmínek (předložení dokladů):
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Doklad účastník zadávacího řízení předloží v prosté kopii, v okamžiku podání nabídky nesmí být doklad starší 3 měsíců.
- účastník zadávacího řízení předloží seznam minimálně 3 významných obdobných služeb realizovaných v posledních pěti letech s uvedením jejich ceny, rozsahu a doby plnění.
- Poptávkového řízení se nemohou zúčastnit a budou z něho vyloučeni ti účastníci zadávacího řízení, kteří v minulosti nepředali dílo v požadovaném termínu či kvalitě.
VI. Kritéria hodnocení nabídky
Zadavatel zvolil jako základní hodnotící kritérium pro výběr veřejné zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující hodnotící kritéria (dále označené jako „kritérium“), které se vztahují k nabízenému plnění veřejné zakázky a vyjadřují vztah užitné hodnoty a ceny. K jednotlivým kritériím stanovil zadavatel váhu vyjádřenou v procentech takto:
- kritérium: Cena bez DPH 70 %
Zadavatel nabízí jako formu úhrady (i částečnou) protiplnění formou „barteru“ – využití této možnosti je třeba specifikovat v nabídce (hodnotu v Kč a formu). Zadavatel nabízí protiplnění formou barteru za vstupenky, využití reklamních možností na platformách zadavatele a další služby.
Zadavatel zhodnotí nabídnutou cenu po snížení nabídnutého možného protiplnění od účastníka zadávacího řízení.
- kritérium: Délka záruční doby 30 %
Údaje účastníka zadávacího řízení k dílčím hodnotícím kritériím
Účastník zadávacího řízení předloží ve své nabídce k jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím následující údaje, které budou sloužit zadavateli pro hodnocení nabídky podle základního hodnotícího kritéria a tj. ekonomická výhodnost nabídky:
K 1. kritériu:
- Vyplněný krycí list nabídkové ceny
K 2. kritériu:
- Účastník zadávacího řízení předloží v souladu s požadavkem zadavatele vyplněný krycí list s uvedením navržené záruční doby v letech
Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky toho účastníka zadávacího řízení, jehož nabídka byla vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější.
VII. Doručování nabídek (termín, místo)
Nabídka bude podána v písemné formě v uzavřené obálce do 4 .2. 2022 do 14 hod. na adresu Národní divadlo Brno, příspěvková organizace, Dvořákova 11, 657 70 Brno – k rukám ředitele nebo osobně na sekretariátě ředitele na stejné adrese, obálku zřetelně označte názvem zakázky „Zakoupení 1 kusu flétny zn. Muramatsu 9K Gold“
– NEOTEVÍRAT a adresou sídla, místa podnikání účastníka zadávacího řízení.
VIII. Další podmínky zadavatele
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel nepřipouští poskytování záloh ani dílčí fakturaci.
- Zadavatel si vyhrazuje právo žádnou nabídku nevybrat.
- Každý účastník zadávacího řízení je povinen odevzdat návrh nabídky pouze v českém jazyce.
- Účastník zadávacího řízení nemá nárok na úhradu nákladů spojených s podáním nabídky.
- Tato veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu, která se neřídí zákonem č.134/2016 Sb. O zadávání veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů.
IX. Osoba zajišťující zakázku včetně kontaktů
Marta Cupáková, vedoucí hudebního archivu, tel. 542 158 129
e-mail: cupakova@ndbrno.cz
X. Místo, datum
V Brně ………………
MgA. Martin Glaser
ředitel NdB. p.o.